| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Długość [mm] | 750 |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77032 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8435050645642 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 77906 FAE
| AUDI | 06A 906 262 AG | |
| AUDI | 06A 906 262 AJ | |
| AUDI | 06A 906 265 N | |
| AUDI | 06C 906 265 F | |
| AUDI | 077 906 265 J | |
| AUDI | 1K0 998 262 Q | |
| GMC | 12616201 | |
| SEAT | 030 906 262 M | |
| SEAT | 06A 906 262 AG | |
| SEAT | 06A 906 262 AJ | |
| SEAT | 06A 906 265 N | |
| SKODA | 030 906 262 M | |
| SKODA | 06A 906 262 AJ | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 262 D | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 262 E | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 262 L | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 262 M | |
| VOLKSWAGEN | 036 906 262 H | |
| VOLKSWAGEN | 058 906 265 C | |
| VOLKSWAGEN | 058 906 265 V | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AD | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AG | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AH | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AJ | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AM | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AR | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 DL | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 EA | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 EC | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 F | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 G | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 262 N | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 265 N | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 D | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 F | |
| VOLKSWAGEN | 06C 906 265 G | |
| VOLKSWAGEN | 077 906 265 J | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 Q | |
| CHEVROLET | 12 616 201 | |
| CADILLAC | 12616201 | |
| STANDARD | SG-1529 |
Zastosowanie Sonda lambda 77906 FAE w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.