Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 28750 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 28750 FEBI BILSTEIN

28750 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

28750

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm]: 813
Ciężar [kg]: 0,041
Ilość żeber: 3Dostarczane przez nas produkty należy wykorzystywać tylko
zgodnie z ich przeznaczeniem. Prace montażowe może wykona
wyłącznie przeszkolony, fachowy personel. W normalnym
przypadku produkty dostarczane są bez instrukcji montażu.
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28750 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (3PK813) pasuje do: FORD P 100 II, SIERRA II, RENAULT CLIO I, RAPID/MINIVAN, ROVER 400, SUBARU JUSTY II, SUZUKI SWIFT, SWIFT II 1.0-1.8D 10.87-12.05
numery OEM:
FORD      1 001 512
FORD      1001512
FORD      6 185 652
FORD      6 680 460
FORD      6185652
FORD      6680460
TOYOTA      90916-02122
TOYOTA      9091602122
FORD USA      89FF6C301E2A

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28750 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.