Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 28879 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 28879 FEBI BILSTEIN

28879 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

5PK1431, 5PK1432, 5PK1433, 5PK1434, 5PK1435, 5PK1436, 5PK1437, 5PK1438, 5PK1439

numer części:

28879

dostawca:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 1435
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,122
Ilość żeber 5
nr EAN 4027816288794

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28879 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (5PK1435) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A6 C5, SKODA SUPERB I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE, PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.9D/2.0/2.0D 08.98-09.10

Pasek klinowy wielorowkowy 28879 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 28879 producenta FEBI BILSTEIN

VOLKSWAGEN

038903137H, 038903137T, 38903137H, 38903137T

AUDI

038903137H, 038903137T, 38903137H, 38903137T

SKODA

038903137T, 38903137T

numery OEM:
AUDI      038 903 137 H
AUDI      038 903 137 T
AUDI      38 903 137 H
AUDI      38 903 137 T
SKODA      038 903 137 T
SKODA      38 903 137 T
VOLKSWAGEN      038 903 137 H
VOLKSWAGEN      038 903 137 T
VOLKSWAGEN      38 903 137 H
VOLKSWAGEN      38 903 137 T

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28879 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.