Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 29019 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 29019 FEBI BILSTEIN

29019 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK2268, 6PK2269, 6PK2270, 6PK2271, 6PK2272, 6PK2273, 6PK2274, 6PK2275, 6PK2276, 6PK2277, 6PK2278

numer części:

29019

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 2273
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,232
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816290193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 29019 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK2273) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), E T-MODEL (S210), E (W210), M (W163), SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904) 2.0D-3.2D 03.87-
numery OEM:
CHRYSLER      05103564AA
CHRYSLER      5103564AA
DODGE      05103564AA
DODGE      5103564AA
FORD      1 324 755
FORD      1 343 681
MERCEDES-BENZ      000 993 36 96
MERCEDES-BENZ      012 997 07 92
MERCEDES-BENZ      014 997 04 92
MERCEDES-BENZ      A000 993 36 96
MERCEDES-BENZ      A012 997 07 92
MERCEDES-BENZ      A014 997 04 92
OPEL      18 54 713
VAUXHALL      090409781
VAUXHALL      90409781
FORD USA      5L8Q6C301AB

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 29019 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.