Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 38851 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 38851 FEBI BILSTEIN

38851 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK1667, 6PK1668, 6PK1669, 6PK1670, 6PK1671, 6PK1672, 6PK1673

numer części:

38851

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 1670
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,17
Ilość żeber 6
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816388517

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 38851 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK1670) pasuje do: CITROEN JUMPER II, NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT DOBLO, DOBLO CARGO, DUCATO, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, FULLBACK, LINEA, QUBO, STRADA, FORD TRANSIT 1.3D-2.4D 04.06-
numery OEM:
CITROËN      16 121 613 80
CITROËN      5750.RL
CITROËN      5750.RN
CITROËN      5750.YH
CITROËN      5750.ZV
FIAT      55218886
FIAT      9658144480
FIAT      9662806680
FORD      1 372 762
FORD      1 383 663
FORD      1 434 283
FORD      1 723 603
PEUGEOT      16 121 613 80
PEUGEOT      5750.YH
PEUGEOT      5750.ZV
FORD USA      6C1Q6C301CB
FORD USA      6C1Q6C301CC
FORD USA      AC1Q6C301CA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 38851 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.