Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe » DDF848 ferodo

Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF848 FERODO

DDF848 Tarcza hamulcowa, PREMIER FERODO
ferodo DDF848
 

    Ocena:
numery handlowe:

DDF848, DDF848-1

numer części:

DDF848

producent:

FERODO

Wysokość [mm] 43
Ciężar [kg] 11,7
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 24
Minimalna grubość [mm] 22,2
średnica zewnętrzna [mm] 254
Ilość otworów 5
Średnica otworu centrującego [mm] 78,5
Moment dokręcenia [Nm] 100
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Rodzaj połączenia Pudełko
Jednostka ilości Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez śrub
Długość opakowania [cm] 25,5
Szerokość opakowania [cm] 25,5
Wysokość opakowania [cm] 8,5
nr EAN 5016687184891


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej. Do kompletu należy zamówić 2 sztuki tarcz.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF848 FERODO

Kpl. tarcz hamulcowych (2 szt.) przód L/P pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 1.7-2.9 11.65-12.00

Tarcze hamulcowe FERODO o indeksie DDF848 są głównym podzespołem układu hamulcowego pojazdu.
Trudno nie docenić wpływu jaki mają tarcze hamulcowe na bezpieczeństwo podróżujących. Poddawane sa one surowym testom, które przeprowadzane są na zaawansowanych stanowiskach badawczych
Koncern FERODO dokłada niezbędnych starań, aby jego produkty były jak najwyższej jakości.
Opinie specjalistów o prezentowanym wyrobie - tarcze hamulcowe FERODO DDF848 potwierdzają ich wysoką jakość i walory użytkowe.
numery OEM:
FORD      1514234
FORD      502 9815
FORD      5025610
FORD      5029815
FORD      5209815
FORD      6952852
FORD      92VX1125AA
FORD      95VX1125AA

Zastosowanie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF848 FERODO w samochodach:

Tarcza hamulcowa

Tarcza hamulcowa jest jednym z dwóch podstawowych elementów hamulca ciernego, który stanowi standardowe wyposażenie większości samochodów, a także innych pojazdów kołowych. Specyfiką hamulca tego typu jest możliwość zatrzymywania pojazdu przez dociskanie do tarczy dwóch klocków. Są one zamontowane na stałe i wykończone okładziną cierną, dzięki której zwiększa się opór materiału przy kontakcie z powierzchnią tarczy.

Od sprawności hamulca zależy bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego hamulec, w tym również tarcze powinny się wyróżniać wysoką wytrzymałością oraz odpornością na ścieranie.

Charakterystyka tarcz hamulcowych

Klasyczna tarcza hamulcowa stosowana w samochodach osobowych przypomina płaski dysk, zazwyczaj dodatkowo wyposażony w grubszy pierścień, umieszczony w części środkowej. Nowoczesne tarcze są wentylowane, dzięki czemu szybciej schładzają się po etapie hamowania. Wentylację zapewniają dwie tarcze połączone żebrami, które tworzą kanały do odprowadzania nagrzanego powietrza.

Obok tarcz wentylowanych w pojazdach montuje się też tarcze perforowane, które zapewniają lepszy docisk klocków, oraz tarcze monolityczne – najtańsze, ale najmniej odporne na przegrzewanie się. Cechą, która powinna się wyróżniać każda tarcza hamulcowa, jest odporność materiału. Z tego powodu produkuje się je z żeliwa odpornego na wysokie temperatury. W samochodach sportowych stosowane są też tarcze ceramiczne.

Tarcze hamulcowe w e-autoparts

Hamulce są poddawane bardzo dużym obciążeniom i pracują w temperaturze nawet powyżej 500 st. C. Z tego powodu ich części ulegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany. W przypadku tarcz hamulcowych jest ona zlecana co 60 – 90 tys. km, zależnie od stylu jazdy. W sklepie E-autoparts przygotowaliśmy szeroką ofertę tarcz hamulcowych przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Oferujemy modele producentów takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Kager i wielu innych.

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.