Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 253E.865E.1.2 fte automotive gmbh

Przewód hamulcowy elastyczny 253E.865E.1.2 FTE automotive GmbH

253E.865E.1.2 Przewód hamulcowy elastyczny FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

253E.865E.1.2

Długość [mm] 253
nr EAN 4028569675213

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 253E.865E.1.2 FTE automotive GmbH

numery OEM:
AUDI      561 611 776
SEAT      561 611 776
SKODA      561 611 776
VOLKSWAGEN      1K0 611 776
VOLKSWAGEN      561 611 776
VOLKSWAGEN      5C0 611 776

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 253E.865E.1.2 FTE automotive GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 253E.865E.1.2 FTE automotive GmbH:

2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.