Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Iveco S-WAY AD260S34P MY24 (2023-???) 341km » BL2562A1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Iveco S-way Ad260s34p My24 (2023-???) 341km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet BL2562A1 FTE automotive GmbH

BL2562A1 Klocki hamulcowe - komplet FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

23698, 23699, 24497, D888-7766, D888-8221

numer części:

BL2562A1

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]157,2
Wysokość [mm]58,1
Grubość [mm]17
Wersja osiFront
Techniczny numer informacyjnyBL2562A1
System hamulcowySUMITOMO
Oznaczenie kontrolneE9 90R-01111/2470
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN4028569684444

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet BL2562A1 FTE automotive GmbH

numery OEM:
NISSAN      41060-0V790
NISSAN      41060-CC090
NISSAN      41060-CC093
NISSAN      41060-EB325
NISSAN      AY040-NS058
NISSAN      AY040-NS079
NISSAN      AY040-NS091
NISSAN      AY040-NS098
NISSAN      AY040-NS122
NISSAN      AY040-NS934
NISSAN      D1060-1BN0A
NISSAN      D1060-1MF0A
NISSAN      D1060-5X00A
NISSAN      D1060-EB305
NISSAN      D1060-EG51A
NISSAN      D1060-ZS60A
NISSAN      DA060-EB325
RENAULT      41 06 000 23R
RENAULT      41 06 030 72R
INFINITI      41060-AR090
INFINITI      41060-EG090
INFINITI      D1060-1NC0B

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet BL2562A1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet BL2562A1 FTE automotive GmbH:

Adam, Bełchatów
2022-01-25
 5/5
zawsze bylem zadowolony z tych klocków
kamil, Opole
2020-04-03
 5/5
BL2613B1 fte sprawuje się dobrze. Zobaczymy jak pojeździmy na tym dłużej

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.