Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » FBS02082 fte automotive gmbh

Cięgło, hamulec postojowy FBS02082 FTE automotive GmbH

FBS02082 Cięgło, hamulec postojowy FTE automotive GmbH
59.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FBS02082

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1 [mm] 1713
Długość 2 [mm] 549
nr EAN 4028569486321

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy FBS02082 FTE automotive GmbH

Cięgło, hamulec postojowy FBS02082 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy FBS02082 producenta FTE automotive GmbH

VOLKSWAGEN

2K0609721D, 2K0609721E, 2K0609721F, 2K0609721J, 2K0609721Q, 2K5609721J

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K0 609 721 D
VOLKSWAGEN      2K0 609 721 E
VOLKSWAGEN      2K0 609 721 F
VOLKSWAGEN      2K0 609 721 J
VOLKSWAGEN      2K0 609 721 Q
VOLKSWAGEN      2K5 609 721 J

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy FBS02082 FTE automotive GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.