Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Iveco EUROCARGO I-III 90 E 21, 90 E 21 D tector, 90 E 21 DP tector, 90 E 22 tector (2000-2015) 209km » FBS05033 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo I-iii 90 E 21, 90 E 21 D Tector, 90 E 21 Dp Tector, 90 E 22 Tector (2000-2015) 209km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy FBS05033 FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FBS05033

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość 1 [mm]2360
Długość 2 [mm]2220
nr EAN4028569480534

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy FBS05033 FTE automotive GmbH

numery OEM:
CITROËN      4745T7
CITROËN      4745T8
FIAT      1487275080
LANCIA      1487275080
PEUGEOT      4745T7
PEUGEOT      4745T8

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy FBS05033 FTE automotive GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.