Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » FBS09048 fte automotive gmbh

Cięgło, hamulec postojowy FBS09048 FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FBS09048

Długość 1 [mm] 1520
Długość 2 [mm] 1165
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 4028569458090

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy FBS09048 FTE automotive GmbH

numery OEM:
ALFA ROMEO      46401730
ALFA ROMEO      46456849
ALFA ROMEO      60806307
ALFA ROMEO      60806311
ALFA ROMEO      60812546
ALFA ROMEO      7615343
ALFA ROMEO      7714822
FIAT      46401730
FIAT      46456849
FIAT      60806307
FIAT      60806311
FIAT      60812546
FIAT      7615343
FIAT      7714822
LANCIA      46401730
LANCIA      46456849
LANCIA      60806307
LANCIA      60806311
LANCIA      60812546
LANCIA      7615343
LANCIA      7714822

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy FBS09048 FTE automotive GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.