Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » FBS10051 fte automotive gmbh

Cięgło, hamulec postojowy FBS10051 FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FBS10051

Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm] 1445/1257 1305/1115
nr EAN 4028569460192

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy FBS10051 FTE automotive GmbH

Cięgło, hamulec postojowy FBS10051 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy FBS10051 producenta FTE automotive GmbH

FORD

1140391, 1201199, 1206909, 1211024, 2S612A603AE, 2S612A603AF, 2S612A603AG, 2S612A603AH

MAZDA

D35044400C, D35044400D

numery OEM:
FORD      1140391
FORD      1201199
FORD      1206909
FORD      1211024
FORD      2S612A603AE
FORD      2S612A603AF
FORD      2S612A603AG
FORD      2S612A603AH
MAZDA      D350 44 400C
MAZDA      D350 44 400D

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy FBS10051 FTE automotive GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.