Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » FBS10083 fte automotive gmbh

Cięgło, hamulec postojowy FBS10083 FTE automotive GmbH

FBS10083 Cięgło, hamulec postojowy FTE automotive GmbH
110.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FBS10083

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1 [mm] 1532
Długość 2 [mm] 1332
nr EAN 4028569715162

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy FBS10083 FTE automotive GmbH

Cięgło, hamulec postojowy FBS10083 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy FBS10083 producenta FTE automotive GmbH

FORD

1371467, 1388279, 1734692, 6C112A809AA, 6C112A809AB, 6C112A809AC

numery OEM:
FORD      1371467
FORD      1388279
FORD      1734692
FORD      6C112A809AA
FORD      6C112A809AB
FORD      6C112A809AC

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy FBS10083 FTE automotive GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.