Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C4 III (BA_, BB_, BC_) 1.2 PureTech 130 (BAHNSA, BAHNSB) (2020.10-???) 130km » H239010.0.1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Citroën C4 Iii (ba_, Bb_, Bc_) 1.2 Puretech 130 (bahnsa, Bahnsb) (2020.10-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa H239010.0.1 FTE automotive GmbH

H239010.0.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H239010.0.1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]23,81
Czynnik wypełniającyPłyn hamulcowy
Suw [mm]34,5
Liczba otworów do mocowania2
Rozstaw śrub mocujących [mm]90
Średnica otworu flanszy [mm]9
Ilość połączeń2
Wymiar gwintuM10x1
System hamulcowyATE
MateriałAluminium
Powierzchniabłyszczący
nr EAN4028569423036

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H239010.0.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (9/23,81mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I; VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4, PASSAT B5, VENTO 1.4-2.9 02.88-01.04
numery OEM:
SEAT      3A1 698 019
VOLKSWAGEN      3A1 698 019

Zastosowanie Pompa hamulcowa H239010.0.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.