Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.7 T quattro (2001.08-2005.01) 250km » H239133.7.1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.7 T Quattro (2001.08-2005.01) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa H239133.7.1 FTE automotive GmbH

H239133.7.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H239133.7.1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]23,81
Czynnik wypełniającyPłyn hamulcowy
Suw [mm]34
Liczba otworów do mocowania2
Rozstaw śrub mocujących [mm]90
Średnica otworu flanszy [mm]9
Ilość połączeń2
Wymiar gwintuM12x1
System hamulcowyATE
MateriałAluminium
Powierzchniabłyszczący
nr EAN4028569659657

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H239133.7.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (9/23,81mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II 1.4-2.5 10.03-09.12
numery OEM:
FORD      1223475
FORD      1456989
FORD      3M512140AA
FORD      6M512140BA

Zastosowanie Pompa hamulcowa H239133.7.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.