Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » H239140.7.1 fte automotive gmbh

Pompa hamulcowa H239140.7.1 FTE automotive GmbH

H239140.7.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH
fte H239140.7.1
Pompa hamulcowa H239140.7.1
 

    Ocena:
numer części:

H239140.7.1

Średnica tłoka [mm] 23,81
Czynnik wypełniający Płyn hamulcowy
Suw [mm] 36
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 101,6
Średnica otworu flanszy [mm] 9
Długość całkowita [mm] 188
Ilość połączeń 2
Wymiar gwintu M12x1
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
System hamulcowy ATE
Materiał Aluminium
Powierzchnia błyszczący
nr EAN 4028569673813

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H239140.7.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (9/23,81mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI 1.4-2.0 09.96-12.10
numery OEM:
SKODA      1J1 614 019 D
SKODA      1J1 614 019 G
VOLKSWAGEN      1J1 614 019 D
VOLKSWAGEN      1J1 614 019 G

Zastosowanie Pompa hamulcowa H239140.7.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.