Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mercedes-benz T2/LN1 Platforma / podwozie 811 D (670.302, 670.303) (1986.04-1994.12) 116km » H23991.0.1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mercedes-benz T2/ln1 Platforma / Podwozie 811 D (670.302, 670.303) (1986.04-1994.12) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa H23991.0.1 FTE automotive GmbH

H23991.0.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H23991.0.1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]23,81
Czynnik wypełniającyPłyn hamulcowy
Suw [mm]34,5
Liczba otworów do mocowania2
Rozstaw śrub mocujących [mm]60
Średnica otworu flanszy [mm]8,5
Długość całkowita [mm]187
Ilość połączeń4
Wymiar gwintuM10x1
System hamulcowyBOSCH
MateriałAluminium
Powierzchniabłyszczący
nr EAN4028569357416

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H23991.0.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (8,5/23,81mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN; PEUGEOT 406, PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.1-Electric 11.95-12.15
numery OEM:
CITROËN      4601E8
CITROËN      4601G1
PEUGEOT      4601E8
PEUGEOT      4601G1

Zastosowanie Pompa hamulcowa H23991.0.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.