Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi (2012.04-2015.12) 155km » H25941.8.1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Autobus (f3) 2.2 Tdci (2012.04-2015.12) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa H25941.8.1 FTE automotive GmbH

H25941.8.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H25941.8.1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]25,4
Czynnik wypełniającyPłyn hamulcowy
Suw [mm]37
Liczba otworów do mocowania2
Rozstaw śrub mocujących [mm]102
Średnica otworu flanszy [mm]21,8
Długość całkowita [mm]196,5
Ilość połączeń2
Wymiar gwintuM12x1
MateriałAluminium
Powierzchniabłyszczący
nr EAN4028569403403

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H25941.8.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (21,8/25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, A8 D2; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 03.94-05.05
numery OEM:
AUDI      4D0 611 021
AUDI      4D0 611 021 A
VOLKSWAGEN      4D0 611 021
VOLKSWAGEN      4D0 611 021 A

Zastosowanie Pompa hamulcowa H25941.8.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.