Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » H25945.8.1 fte automotive gmbh

Pompa hamulcowa H25945.8.1 FTE automotive GmbH

H25945.8.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH
fte H25945.8.1
Pompa hamulcowa H25945.8.1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H25945.8.1

Średnica tłoka [mm] 25,4
Czynnik wypełniający Płyn hamulcowy
Suw [mm] 41
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 60
Średnica otworu flanszy [mm] 9
Ilość połączeń 2
Wymiar gwintu M10x1
Materiał Aluminium
Powierzchnia błyszczący
nr EAN 4028569411354

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H25945.8.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (9/25,4mm) pasuje do: CITROEN JUMPER; FIAT DUCATO; PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-
numery OEM:
CITROËN      4601N6
FIAT      9949592
PEUGEOT      4601N6

Zastosowanie Pompa hamulcowa H25945.8.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.