Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) (1995.10-2001.12) 128km » H26918.7.1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Honda Cr-v I (rd) 2.0 16v 4wd (rd1, Rd3) (1995.10-2001.12) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa H26918.7.1 FTE automotive GmbH

H26918.7.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH
fte H26918.7.1
Pompa hamulcowa H26918.7.1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H26918.7.1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]26
Czynnik wypełniającyPłyn hamulcowy
Suw [mm]50
Liczba otworów do mocowania2
Rozstaw śrub mocujących [mm]100
Średnica otworu flanszy [mm]9
Długość całkowita [mm]246
Ilość połączeń2
Wymiar gwintuM12x1
System hamulcowyBOSCH
MateriałŻeliwo
Powierzchniabłyszczący
nr EAN4028569486413

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H26918.7.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (9/26mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906); VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50 1.8-3.5 04.06-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 431 76 01
VOLKSWAGEN      2E0 611 017 C

Zastosowanie Pompa hamulcowa H26918.7.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.