Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » R17010D1 fte automotive gmbh

Cylinderek hamulcowy R17010D1 FTE automotive GmbH

R17010D1 Cylinderek hamulcowy FTE automotive GmbH
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6152, S6152

numer części:

R17010D1

Średnica tłoka [mm] 17,46
nr EAN 4028569191928

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy R17010D1 FTE automotive GmbH

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD ESCORT III, FIESTA, FIESTA IV, GRANADA, GRANADA I, KA, ORION I, PUMA, TAUNUS, TAUNUS III, TAUNUS V; MAZDA 121 III 1.0-3.0 08.70-11.08

Cylinderek hamulcowy R17010D1 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Cylinderek hamulcowy R17010D1 producenta FTE automotive GmbH

FORD

1006013, 1104131, 1484752, 1517558, 72GB2261BA, 96FB2261AA, XS512261AA

MAZDA

1E0326610, 1E0426610

numery OEM:
FORD      1006013
FORD      1104131
FORD      1484752
FORD      1517558
FORD      72GB2261BA
FORD      96FB2261AA
FORD      XS512261AA
MAZDA      1E03 26 610
MAZDA      1E04 26 610
ROVER      GWC1508
ROVER      GWC1820

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy R17010D1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.