Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 JTD 16V (937.AXM1B, 937.AXS1B) (2004.10-2010.03) 136km » R190019.2.1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 Jtd 16v (937.axm1b, 937.axs1b) (2004.10-2010.03) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy R190019.2.1 FTE automotive GmbH

R190019.2.1 Cylinderek hamulcowy FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

R190019.2.1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]19,05
MateriałAluminium
parzyste numery artykułówR190018.2.1
nr EAN4028569469041

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy R190019.2.1 FTE automotive GmbH

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: HONDA ACCORD IV, CIVIC IV, CIVIC V, CIVIC VI, CRX III, HR-V 1.3-2.0 10.87-
numery OEM:
HONDA      43300-S04-003
HONDA      43300-SH3-J01
HONDA      43300-SM4-A01
HONDA      43300-SR3-003

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy R190019.2.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.