Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mitsubishi COLT VI (Z3_A, Z2_A) 1.5 DI-D (Z38A) (2004.08-2012.06) 68km » R20030B1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Vi (z3_a, Z2_a) 1.5 Di-d (z38a) (2004.08-2012.06) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy R20030B1 FTE automotive GmbH

R20030B1 Cylinderek hamulcowy FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6731, S6731

numer części:

R20030B1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]20,64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze zintegrowanym regulatorem
parzyste numery artykułówR20029B1
nr EAN4028569197555

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy R20030B1 FTE automotive GmbH

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: PEUGEOT 207, 405 I, 405 II 1.4-1.9D 01.87-12.15
numery OEM:
PEUGEOT      440283

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy R20030B1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.