Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » R20065A1 fte automotive gmbh

Cylinderek hamulcowy R20065A1 FTE automotive GmbH

R20065A1 Cylinderek hamulcowy FTE automotive GmbH
fte R20065A1
Cylinderek hamulcowy R20065A1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

R20065A1

Średnica tłoka [mm] 20,64
nr EAN 4028569197999

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy R20065A1 FTE automotive GmbH

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146; FIAT FIORINO, FIORINO/MINIVAN, MAREA, MULTIPLA, PALIO, SIENA, STRADA, TEMPRA, TIPO 1.2-1.9D 01.88-
numery OEM:
ALFA ROMEO      60809966
ALFA ROMEO      71737950
ALFA ROMEO      71737951
ALFA ROMEO      7729634
ALFA ROMEO      7757604
ALFA ROMEO      9947943
FIAT      60809966
FIAT      71737950
FIAT      71737951
FIAT      7729634
FIAT      7757604
FIAT      9947943

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy R20065A1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.