Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.6 quattro (1993.11-1994.07) 139km » RX349864A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Sedan (4a2) 2.6 Quattro (1993.11-1994.07) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX349864A0 FTE automotive GmbH

RX349864A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX349864A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]34
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyMANDO
parzyste numery artykułówRX349863A0
nr EAN4028569499130
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8634006 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8834005 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8934005 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX349864A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX349864A0 HYUNDAI TUCSON 2.0 141KM 04-10, 2.0CRDI 113KM 04-10
numery OEM:
HYUNDAI      58230-2E000
HYUNDAI      58230-2E300
HYUNDAI      58311-2EA00
HYUNDAI      58311-2EA10
KIA      582302E000
KIA      582302E300
KIA      583112EA00
KIA      583112EA10

Zastosowanie Zacisk hamulca RX349864A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.