Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.8 GTi 16V (C69A) (1992.06-1993.12) 140km » RX359830A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.8 Gti 16v (c69a) (1992.06-1993.12) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX359830A0 FTE automotive GmbH

RX359830A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX359830A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]35
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyAKEBONO
parzyste numery artykułówRX359829A0
nr EAN4028569664897

skład zestawu:
RKS8630013 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8822032 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8922028 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX359830A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P pasuje do: NISSAN CUBE, JUKE, PULSAR, QASHQAI I, TIIDA 1.2-2.0D 11.06-
numery OEM:
NISSAN      44001-1KD0A
NISSAN      44001-EM11A

Zastosowanie Zacisk hamulca RX359830A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu