Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro (2014.11-???) 310km » RX3898112A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi Tt (fv3, Fvp) 2.0 Tts Quattro (2014.11-???) 310km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX3898112A0 FTE automotive GmbH

RX3898112A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX3898112A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]288
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyAISIN
parzyste numery artykułówRX3898111A0
nr EAN4028569493992
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8645023 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8845024 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8945024 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX3898112A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX3898112A0 TOYOTA AVENSIS 97-03, CAMRY 91-01, CORONA 97-03
numery OEM:
TOYOTA      47730-33020
TOYOTA      47730-33060
TOYOTA      47730-33061
TOYOTA      47730-33140
zamienniki:
ADT34528
brak
BLUE PRINT
ADT34551
brak
BLUE PRINT
ADT34553
brak
BLUE PRINT
PF20392
brak
LPR
1301214544
brak
SBS
342221
brak
KAWE
38136500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX3898112A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.