Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX389860A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX389860A0 FTE automotive GmbH

RX389860A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX389860A0

Średnica tłoka [mm] 38
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Aluminium
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów RX389859A0
nr EAN 4028569451657

skład zestawu:
RKS8699045 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8847018 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8947012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX389860A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX389860A0 AUDI A4 2.0 130KM 00-04, 2.0FSI 150KM 02-04, 2.0TDI 136KM 04-08 TYŁ PRAWY
numery OEM:
AUDI      8E0 615 424 B
AUDI      8E0 615 424 G
SEAT      8E0 615 424 B
SEAT      8E0 615 424 G
SKODA      8E0 615 424 B
SKODA      8E0 615 424 G
VOLKSWAGEN      8E0 615 424 B
VOLKSWAGEN      8E0 615 424 G

Zastosowanie Zacisk hamulca RX389860A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu