Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 145 RWD (FV0E, FV0F, FV0T, FV10, FV12, FV11) (2010.02-???) 146km » RX389892A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 145 Rwd (fv0e, Fv0f, Fv0t, Fv10, Fv12, Fv11) (2010.02-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX389892A0 FTE automotive GmbH

RX389892A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX389892A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyNISSAN
parzyste numery artykułówRX389891A0
nr EAN4028569488387
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8640003 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8822017 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8922018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX389892A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX389892A0 NISSAN PRIMERA 90-98
numery OEM:
NISSAN      44001-78N00
NISSAN      44001-87N01
zamienniki:
ADN14528
brak
BLUE PRINT
PF20436
brak
LPR
0 986 47B 383
brak
BOSCH
13012122120
brak
SBS
342357
brak
KAWE
38094900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX389892A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.