Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX541324A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX541324A0 FTE automotive GmbH

RX541324A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX541324A0

Średnica tłoka [mm] 54
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów RX541424A0
nr EAN 4028569448343

skład zestawu:
RKS8623013 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8823011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX541324A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX541324A0 ALFA GTV 95-05, SPIDER 95-05, 145 95-01, 146 95-01
numery OEM:
ALFA ROMEO      9947126
ALFA ROMEO      9947128
ALFA ROMEO      9947391
ALFA ROMEO      9947393
ALFA ROMEO      9950553
ALFA ROMEO      9950643
ALFA ROMEO      9950645
FIAT      711792000
FIAT      71716110
FIAT      71791856
FIAT      71791859
FIAT      9947126
FIAT      9947128
FIAT      9947391
FIAT      9947393
FIAT      9950645
LANCIA      9947126
LANCIA      9947128
LANCIA      9947393
LANCIA      9950553
LANCIA      9950645
zamienniki:
0 204 103 575
brak
BOSCH
24.3541-1791.5
brak
ATE
0 204 103 572
brak
BOSCH
13012123127
brak
SBS
342470
brak
KAWE
38066300
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX541324A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu