Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford MONDEO III Turnier (BWY) 1.8 16V (2000.10-2007.03) 110km » RX549853A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Ford Mondeo Iii Turnier (bwy) 1.8 16v (2000.10-2007.03) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX549853A0 FTE automotive GmbH

RX549853A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX549853A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówRX549854A0
nr EAN4028569424989

skład zestawu:
RKS8699093 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8825012 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936007 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX549853A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 147.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX549853A0 CITROEN XSARA 97-05
numery OEM:
CITROËN      4400K7
CITROËN      441063
PEUGEOT      4400K7
PEUGEOT      441063
zamienniki:
1301213717
brak
SBS
342990
brak
KAWE
38023400
brak
TEXTAR
38072700
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX549853A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu