Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX579832A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX579832A0 FTE automotive GmbH

RX579832A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX579832A0

Średnica tłoka [mm] 57
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy NISSIN
parzyste numery artykułów RX579831A0
nr EAN 4028569490717

skład zestawu:
RKS8699087 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8826008 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999032 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX579832A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX579832A0
numery OEM:
HONDA      45012-SN7-G50
HONDA      45018-SL0-J01
HONDA      45018-SM5-000
HONDA      45018-SS0-A00
HONDA      45018-SW5-003
HONDA      45210-SM4-G04
HONDA      45210-SM4-G05
HONDA      45210-SM5-A01
HONDA      45210-SM5-G51
HONDA      45210-SS0-G01
ROVER      GBC90175
zamienniki:
ADH24810
brak
BLUE PRINT
ADH24826
brak
BLUE PRINT
LC7097
brak
DELPHI
13012126116
brak
SBS
342257
brak
KAWE
J3224049
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
38117200
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX579832A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu