Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » H01901-00 glaser

Uszczelka, głowica cylindrów H01901-00 GLASER

H01901-00 Uszczelka, głowica cylindrów GLASER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H01901-00

producent:

GLASER

Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,25
otwór Ø [mm] 85,90
Ilość wycięć/otworów 1
nr EAN 8429020395767

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów H01901-00 GLASER

numery OEM:
CITROËN      0209.EJ
CITROËN      0209.FT
CITROËN      96 556 385 80
CITROËN      96 625 321 80
CITROËN      96 877 502 80
FIAT      9655638580
FIAT      9687750280
FORD      1 427 789
FORD      1 615 048
FORD      6G9Q 6051 AA
FORD      6G9Q 6051 AB
LANCIA      9655638580
LANCIA      9687750280
MITSUBISHI      MN982019
MITSUBISHI      MN982355
PEUGEOT      0209.EJ
PEUGEOT      0209.FT
PEUGEOT      96 556 385 80
PEUGEOT      96 625 321 80
PEUGEOT      96 877 502 80
LAND ROVER      LR001218
LAND ROVER      LR017303

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów H01901-00 GLASER w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.