Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » H11901-10 glaser

Uszczelka, głowica cylindrów H11901-10 GLASER

H11901-10 Uszczelka, głowica cylindrów GLASER
glaser H11901-10

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H11901-10

producent:

GLASER

Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,30
otwór Ø [mm] 85,90
Ilość wycięć/otworów 2
nr EAN 8429020395774

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów H11901-10 GLASER

numery OEM:
CITROËN      0209.EK
CITROËN      0209.FV
CITROËN      96 556 386 80
CITROËN      96 625 322 80
CITROËN      96 877 503 80
FIAT      9655638680
FIAT      9687750380
FORD      1 427 790
FORD      1 615 051
FORD      6G9Q 6051 BA
FORD      6G9Q 6051 BB
LANCIA      9655638680
LANCIA      9687750380
MITSUBISHI      MN982020
MITSUBISHI      MN982356
PEUGEOT      0209.EK
PEUGEOT      0209.FV
PEUGEOT      96 556 386 80
PEUGEOT      96 625 322 80
PEUGEOT      96 877 503 80
LAND ROVER      LR001219
LAND ROVER      LR017304

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów H11901-10 GLASER w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.