Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » H18120-10 glaser

Uszczelka, głowica cylindrów H18120-10 GLASER

H18120-10 Uszczelka, głowica cylindrów GLASER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H18120-10

producent:

GLASER

Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 0,82
otwór Ø [mm] 70,50
Ilość wycięć/otworów 1
nr EAN 8429020934171

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów H18120-10 GLASER

numery OEM:
ALFA ROMEO      55187900
ALFA ROMEO      55209071
CITROËN      0209.JC
FIAT      55187900
FIAT      55209071
FIAT      55278855
FORD      1 538 721
FORD      9S51 6051 CA
LANCIA      55187900
LANCIA      55209071
OPEL      56 07 640
OPEL      56 07 885
OPEL      93 185 025
PEUGEOT      0209.JC
SUZUKI      11141-63P01-0B0
SUZUKI      11141N86J00-0B0
CHEVROLET      55 200 824
CHEVROLET      55 209 071

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów H18120-10 GLASER w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.