Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » H18130-30 glaser

Uszczelka, głowica cylindrów H18130-30 GLASER

H18130-30 Uszczelka, głowica cylindrów GLASER
glaser H18130-30

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H18130-30

producent:

GLASER

Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,40
otwór Ø [mm] 76,00
Ilość wycięć/otworów 6
nr EAN 8429020937332

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów H18130-30 GLASER

Uszczelka, głowica cylindrów H18130-30 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Uszczelka, głowica cylindrów H18130-30 producenta GLASER

FORD

1229880, 3M5Q6051DA

PEUGEOT

0209CF, 9643597380

MAZDA

Y60110274

CITROËN

0209CF, 9643597380

VOLVO

30735084

FIAT

9643597380, 9682253280

MINI

11127805934

numery OEM:
CITROËN      0209.CF
CITROËN      96 435 973 80
FIAT      9643597380
FIAT      9682253280
FORD      1 229 880
FORD      3M5Q 6051 DA
MAZDA      Y601-10-274
PEUGEOT      0209.CF
PEUGEOT      96 435 973 80
VOLVO      30 735 084
MINI      11 12 7 805 934

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów H18130-30 GLASER w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.