Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Audi E-TRON (GEN) 50 quattro (2019.09-???) 313km » H40558-00 glaser
wybrany samochód: 
Audi E-tron (gen) 50 Quattro (2019.09-???) 313km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, głowica cylindrów H40558-00 GLASER

H40558-00 Uszczelka, głowica cylindrów GLASER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H40558-00

producent:

GLASER

Status produktu: Normalny
Rodzaj uszczelnieniauszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]0,70
nr EAN8429021068172

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów H40558-00 GLASER

numery OEM:
TOYOTA      11115-37030
TOYOTA      11115-37050
TOYOTA      11115-37051
TOYOTA      11115-37060
TOYOTA      11115-37061

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów H40558-00 GLASER w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.