Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » H80752-00 glaser

Uszczelka, głowica cylindrów H80752-00 GLASER

H80752-00 Uszczelka, głowica cylindrów GLASER
glaser H80752-00

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H80752-00

producent:

GLASER

Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
otwór Ø [mm] 77,50
nr EAN 8429020395316

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów H80752-00 GLASER

numery OEM:
AUDI      03C 103 383 AB
AUDI      03C 103 383 AH
AUDI      03C 103 383 AM
AUDI      03C 103 383 M
AUDI      03C 103 383 R
SEAT      03C 103 383 AB
SEAT      03C 103 383 AH
SEAT      03C 103 383 AM
SEAT      03C 103 383 M
SEAT      03C 103 383 R
SKODA      03C 103 383 AB
SKODA      03C 103 383 AH
SKODA      03C 103 383 AM
SKODA      03C 103 383 M
SKODA      03C 103 383 R
VOLKSWAGEN      03C 103 383 AB
VOLKSWAGEN      03C 103 383 AH
VOLKSWAGEN      03C 103 383 AM
VOLKSWAGEN      03C 103 383 M
VOLKSWAGEN      03C 103 383 R
VAG      03C 103 383 AM

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów H80752-00 GLASER w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.