Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » AH5960 payen (federal mogul)

Uszczelka, głowica cylindrów AH5960 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

AH5960 Uszczelka, głowica cylindrów PAYEN (FEDERAL MOGUL)
payen AH5960
Uszczelka, głowica cylindrów AH5960

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AH5960

Grubość [mm] 0,800
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) HBS518

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów AH5960 PAYEN (FEDERAL MOGUL)

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 0,8mm) pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO III, TOLEDO IV, SKODA FABIA II 1.4-1.6 11.05-05.22

Uszczelka, głowica cylindrów AH5960 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Uszczelka, głowica cylindrów AH5960 producenta PAYEN (FEDERAL MOGUL)

numery OEM:
VAG      03C103383AB
VAG      03C103383R

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów AH5960 PAYEN (FEDERAL MOGUL) w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.