Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 210164 gsp

Wał napędowy 210164 GSP

210164 Wał napędowy GSP
220.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numery handlowe:

GDS10164

numer części:

210164

producent:

GSP

Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 58,5
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału 19
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 22
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 22
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 21
Wymiar gwintu M20X1,5
Długość [mm] 614

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 210164 GSP

Wał napędowy 210164 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Wał napędowy 210164 producenta GSP

PEUGEOT

32721K, 32724J, 327251, 327256, 32729J, 3272X6, 3272X8, 95666940, 96048666, 96095217, 96666908, P0594T

CITROËN

32721K, 32724J, 327251, 327256, 32725J, 32729J, 3272V2, 3272W8, 3272X8, 95666908, 95666940, 96048666, 96095217, 96666908, P0594T

numery OEM:
CITROËN      32721K
CITROËN      32724J
CITROËN      327251
CITROËN      327256
CITROËN      32725J
CITROËN      32729J
CITROËN      3272V2
CITROËN      3272W8
CITROËN      3272X8
CITROËN      95666908
CITROËN      95666940
CITROËN      96048666
CITROËN      96095217
CITROËN      96666908
CITROËN      P0594T
PEUGEOT      32721K
PEUGEOT      32724J
PEUGEOT      327251
PEUGEOT      327256
PEUGEOT      32729J
PEUGEOT      3272X6
PEUGEOT      3272X8
PEUGEOT      95666940
PEUGEOT      96048666
PEUGEOT      96095217
PEUGEOT      96666908
PEUGEOT      P0594T

Zastosowanie Wał napędowy 210164 GSP w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 210164 GSP:

Wiesław, Niechobrz
2020-01-04
 5/5
Zamówiłem 210072 telefonicznie i sam podjechałem po odbiór
Karolina, Niepruszewo
2021-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Siemianice
2022-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mykola, Warszawa
2022-10-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Olsztyn
2019-10-08
 5/5
Zawsze kupuję części w tym sklepie także 299212
Adam, Osielsko
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Kruszew
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-06-09
 5/5
półos wygląda jak oryginał, dobry zakup
Sebastian, Warszawa
2021-06-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Pyrzowice
2023-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
makary, Trzcińsko Zdrój
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części zamiennych do samochodów, firmie GSP

 

GSP Automotive Group to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych, która ma swoją siedzibę na Tajwanie. Od czasu powstania w latach 80. XX wieku, firma rozwinęła się i ma fabryki na całym świecie, w tym w Chinach, USA, Meksyku i Europie. Na Starym Kontynencie fabryki znajdują się w Hiszpanii i Czechach, a zatrudniają one ponad 4 tysiące pracowników.

GSP skupia się głównie na produkcji części zamiennej dla samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli. W ofercie znajduje się szeroki zakres produktów, w tym wały napędowe, półosie, łożyska koła, amortyzatory, przeguby kulowe i wiele innych. Jednym z wyróżników firmy jest jej innowacyjność i ciągłe doskonalenie produktów, co pozwala na utrzymanie konkurencyjności na rynku.

GSP jest znana również ze swojej wysokiej jakości produktów oraz dbałości o środowisko naturalne. Firma posiada certyfikaty jakości ISO 9001 oraz ISO 14001, co świadczy o spełnieniu najwyższych standardów jakości. Ponadto, GSP kładzie nacisk na zrównoważony rozwój i wdraża rozwiązania mające na celu minimalizowanie wpływu na środowisko naturalne.