Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 218041 gsp

Wał napędowy 218041 GSP

218041 Wał napędowy GSP
213.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numery handlowe:

GDS18041

numer części:

218041

dostawca:

GSP

Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53,3
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 25
Długość [mm] 632

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 218041 GSP

Wał napędowy 218041 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy 218041 producenta GSP

FORD

1328365, 1383755, 1383756, 1417751, 1451465, 1451466, 1501263, 1600420, 2T143B437AB, 2T143B437AC, 2T143B437AG, 2T143B437CA, 2T143B437CB, 2T143B437CC, 2T143B437CD, 2T143B437CE, 2T143B437FA, 2T143B437FB, 2T143B437FC, 2T143B437FD, 4371791, 4417588, 4490558, 4494315, 4501957, 4994093, 5083616, 9T163B437AA, 9T163B437AAD, RM2T143B437CB, RM2T143B437CC

numery OEM:
FORD      1328365
FORD      1383755
FORD      1383756
FORD      1417751
FORD      1451465
FORD      1451466
FORD      1501263
FORD      1600420
FORD      2T143B437AB
FORD      2T143B437AC
FORD      2T143B437AG
FORD      2T143B437CA
FORD      2T143B437CB
FORD      2T143B437CC
FORD      2T143B437CD
FORD      2T143B437CE
FORD      2T143B437FA
FORD      2T143B437FB
FORD      2T143B437FC
FORD      2T143B437FD
FORD      4371791
FORD      4417588
FORD      4490558
FORD      4494315
FORD      4501957
FORD      4994093
FORD      5083616
FORD      9T163B437AA
FORD      9T163B437AAD
FORD      RM2T143B437CB
FORD      RM2T143B437CC

Zastosowanie Wał napędowy 218041 GSP w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 218041 GSP:

Łukasz, Kruszew
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Pyrzowice
2023-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Olsztyn
2019-10-08
 5/5
Zawsze kupuję części w tym sklepie także 299212
Adam, Osielsko
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
makary, Trzcińsko Zdrój
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karolina, Niepruszewo
2021-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Siemianice
2022-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-01-04
 5/5
Zamówiłem 210072 telefonicznie i sam podjechałem po odbiór
Sebastian, Warszawa
2021-06-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mykola, Warszawa
2022-10-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-06-09
 5/5
półos wygląda jak oryginał, dobry zakup

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części zamiennych do samochodów, firmie GSP

 

GSP Automotive Group to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych, która ma swoją siedzibę na Tajwanie. Od czasu powstania w latach 80. XX wieku, firma rozwinęła się i ma fabryki na całym świecie, w tym w Chinach, USA, Meksyku i Europie. Na Starym Kontynencie fabryki znajdują się w Hiszpanii i Czechach, a zatrudniają one ponad 4 tysiące pracowników.

GSP skupia się głównie na produkcji części zamiennej dla samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli. W ofercie znajduje się szeroki zakres produktów, w tym wały napędowe, półosie, łożyska koła, amortyzatory, przeguby kulowe i wiele innych. Jednym z wyróżników firmy jest jej innowacyjność i ciągłe doskonalenie produktów, co pozwala na utrzymanie konkurencyjności na rynku.

GSP jest znana również ze swojej wysokiej jakości produktów oraz dbałości o środowisko naturalne. Firma posiada certyfikaty jakości ISO 9001 oraz ISO 14001, co świadczy o spełnieniu najwyższych standardów jakości. Ponadto, GSP kładzie nacisk na zrównoważony rozwój i wdraża rozwiązania mające na celu minimalizowanie wpływu na środowisko naturalne.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.