Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 261126 gsp

Wał napędowy 261126 GSP

261126 Wał napędowy GSP
320.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numery handlowe:

GDS61126

numer części:

261126

producent:

GSP

parzyste numery artykułów StubShaft261237
Średnica 2 [mm] 108
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Długość [mm] 793

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 261126 GSP

Wał napędowy 261126 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Wał napędowy 261126 producenta GSP

VOLKSWAGEN

1K0407272KF, 1K0407272NJ, 1K0407272TP, 1K0407454GX, 1K0407762PX, 3C0407272AJ, 3C0407452AX, 5K0407452CX

SEAT

1K0407272KF, 1K0407272TP, 1K0407454GX, 3C0407272AJ, 3C0407452AX

SKODA

1K0407272KF, 1K0407272TP, 1K0407454GX, 3C0407272AJ, 3C0407452AX

AUDI

1K0407272KF, 1K0407272TP, 1K0407454GX, 3C0407272AJ, 3C0407452AX

numery OEM:
AUDI      1K0407272KF
AUDI      1K0407272TP
AUDI      1K0407454GX
AUDI      3C0407272AJ
AUDI      3C0407452AX
SEAT      1K0407272KF
SEAT      1K0407272TP
SEAT      1K0407454GX
SEAT      3C0407272AJ
SEAT      3C0407452AX
SKODA      1K0407272KF
SKODA      1K0407272TP
SKODA      1K0407454GX
SKODA      3C0407272AJ
SKODA      3C0407452AX
VOLKSWAGEN      1K0407272KF
VOLKSWAGEN      1K0407272NJ
VOLKSWAGEN      1K0407272TP
VOLKSWAGEN      1K0407454GX
VOLKSWAGEN      1K0407762PX
VOLKSWAGEN      3C0407272AJ
VOLKSWAGEN      3C0407452AX
VOLKSWAGEN      5K0407452CX
VAG      1K0407762BX

Zastosowanie Wał napędowy 261126 GSP w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 261126 GSP:

makary, Trzcińsko Zdrój
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Siemianice
2022-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mykola, Warszawa
2022-10-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Warszawa
2021-06-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, MArki
2020-06-09
 5/5
półos wygląda jak oryginał, dobry zakup
Adam, Osielsko
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-01-04
 5/5
Zamówiłem 210072 telefonicznie i sam podjechałem po odbiór
Karolina, Niepruszewo
2021-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Kruszew
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Pyrzowice
2023-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Olsztyn
2019-10-08
 5/5
Zawsze kupuję części w tym sklepie także 299212
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części zamiennych do samochodów, firmie GSP

 

GSP Automotive Group to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych, która ma swoją siedzibę na Tajwanie. Od czasu powstania w latach 80. XX wieku, firma rozwinęła się i ma fabryki na całym świecie, w tym w Chinach, USA, Meksyku i Europie. Na Starym Kontynencie fabryki znajdują się w Hiszpanii i Czechach, a zatrudniają one ponad 4 tysiące pracowników.

GSP skupia się głównie na produkcji części zamiennej dla samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli. W ofercie znajduje się szeroki zakres produktów, w tym wały napędowe, półosie, łożyska koła, amortyzatory, przeguby kulowe i wiele innych. Jednym z wyróżników firmy jest jej innowacyjność i ciągłe doskonalenie produktów, co pozwala na utrzymanie konkurencyjności na rynku.

GSP jest znana również ze swojej wysokiej jakości produktów oraz dbałości o środowisko naturalne. Firma posiada certyfikaty jakości ISO 9001 oraz ISO 14001, co świadczy o spełnieniu najwyższych standardów jakości. Ponadto, GSP kładzie nacisk na zrównoważony rozwój i wdraża rozwiązania mające na celu minimalizowanie wpływu na środowisko naturalne.