Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » 950364503 haldex europe s.a.s.

Czujnik, prędkość obrotowa koła 950364503 Haldex Europe S.A.S.

950364503 Czujnik, prędkość obrotowa koła Haldex Europe S.A.S.
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

950364503

Długość przewodu [mm] 0,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z tuleją prowadzącą

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła 950364503 Haldex Europe S.A.S.

Czujnik ABS tył L/P (kątowy, 0,5mm, 2pin) pasuje do: BMW 5 (E39), DODGE CARAVAN, JEEP GRAND CHEROKEE II, MERCEDES DCA, TE, TZ, SAF 5, AS5, B, BASIC, CT, DELICA VAN (BVM2_), G318, GUOYA, HUAXIANZI
numery OEM:
DAF      1384264
DAF      TP01020005
DAF      Y05705312

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła 950364503 Haldex Europe S.A.S. w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.