Długość przewodu [mm] | 720 | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Ilość biegunów | 4 | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 4082300652284 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 6PA 009 166-951 HELLA
AUDI | 030 906 265 BS | |
AUDI | 030 906 265 BT | |
AUDI | 032 906 265 E | |
AUDI | 036 906 265 | |
AUDI | 06A 906 265 A | |
AUDI | 06A 906 265 AC | |
AUDI | 06A 906 265 B | |
AUDI | 06A 906 265 F | |
AUDI | 06A 906 265 G | |
AUDI | 06A 906 265 H | |
AUDI | 06A 906 265 P | |
AUDI | 06A 906 265 Q | |
SEAT | 030 906 265 BS | |
SEAT | 030 906 265 BT | |
SEAT | 032 906 265 E | |
SEAT | 06A 906 265 A | |
SEAT | 06A 906 265 AC | |
SEAT | 06A 906 265 B | |
SEAT | 06A 906 265 F | |
SEAT | 06A 906 265 G | |
SEAT | 06A 906 265 H | |
SEAT | 06A 906 265 P | |
SEAT | 06A 906 265 Q | |
SEAT | 369 062 65 | |
SKODA | 030 906 265 BS | |
SKODA | 030 906 265 BT | |
SKODA | 032 906 265 E | |
SKODA | 06A 906 265 A | |
SKODA | 06A 906 265 AC | |
SKODA | 06A 906 265 B | |
SKODA | 06A 906 265 F | |
SKODA | 06A 906 265 G | |
SKODA | 06A 906 265 H | |
SKODA | 06A 906 265 P | |
SKODA | 06A 906 265 Q | |
SKODA | 369 062 65 | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 BS | |
VOLKSWAGEN | 030 906 265 BT | |
VOLKSWAGEN | 032 906 265 E | |
VOLKSWAGEN | 036 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 AC | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 F | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 G | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 H | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 P | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 265 Q |
Zastosowanie Sonda lambda 6PA 009 166-951 HELLA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.