Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Mitsubishi OUTLANDER II (CW_W) 2.0 (CW4W) (2006.11-2012.11) 147km » 8AH 355 464-061 hella
wybrany samochód: 
Mitsubishi Outlander Ii (cw_w) 2.0 (cw4w) (2006.11-2012.11) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 464-061 HELLA

8AH 355 464-061 Przewód hamulcowy elastyczny HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

AH6406

numer części:

8AH 355 464-061

producent:

HELLA

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość [mm]301
Techniczny numer informacyjnyAH6406
nr EAN4082300468571

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 464-061 HELLA

numery OEM:
VOLVO      9173855
VOLVO      91738559

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 464-061 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 464-061 HELLA:

Łukasz, Bałtów
2023-03-22
 5/5
Ok

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.