Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 8AH 355 464-431 hella

Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 464-431 HELLA

8AH 355 464-431 Przewód hamulcowy elastyczny HELLA
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

AH6443

numer części:

8AH 355 464-431

producent:

HELLA

Długość [mm] 320
Gwint zewn. [mm] M10x1
Techniczny numer informacyjny AH6443
nr EAN 4082300468946

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 464-431 HELLA

numery OEM:
ALFA ROMEO      105144554400
ALFA ROMEO      105484554401
FIAT      105484554401
FIAT      1150245544
FIAT      1153845056
FIAT      60517410
FIAT      60518410
FIAT      60714552
ROVER      1799276
ROVER      2652220
ROVER      FAM3162
ROVER      GBH120
ROVER      GBH137
ROVER      GBH165
ROVER      RTC5903

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 464-431 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 464-431 HELLA:

2023-03-22
 5/5
Ok

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.