Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 8AH 355 466-141 hella

Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 466-141 HELLA

8AH 355 466-141 Przewód hamulcowy elastyczny HELLA
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

AH6614

numer części:

8AH 355 466-141

producent:

HELLA

Długość [mm] 425
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Gwint zewn. [mm] M10x1
Techniczny numer informacyjny AH6614
nr EAN 4082300470659

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 466-141 HELLA

numery OEM:
ALFA ROMEO      51835425
ALFA ROMEO      51980402
CITROËN      4806J9
FIAT      51835425
FIAT      51934250
FIAT      51980402
FIAT      52141514
FIAT      55701047
OPEL      13352127
OPEL      13363239
OPEL      13444289
OPEL      55701047
OPEL      562144
OPEL      562239
OPEL      562244
OPEL      562275
PEUGEOT      4806J9
VAUXHALL      13352127
VAUXHALL      13363239
VAUXHALL      13444289
VAUXHALL      55701047

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 466-141 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 466-141 HELLA:

2023-03-22
 5/5
Ok

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.