Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 8AH 355 467-731 hella

Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 467-731 HELLA

8AH 355 467-731 Przewód hamulcowy elastyczny HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

AH6773

numer części:

8AH 355 467-731

producent:

HELLA

Długość [mm] 520
Gwintowana złączka Banjo
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Techniczny numer informacyjny AH6773
nr EAN 4082300472240

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 467-731 HELLA

numery OEM:
NISSAN      4621032U10
NISSAN      4621032U11
NISSAN      4621032U15
NISSAN      462104Y900
NISSAN      462104Y910
NISSAN      462104Y91A
INFINITI      4621032U10
INFINITI      4621032U11
INFINITI      4621032U15
INFINITI      462104Y900
INFINITI      462104Y910
INFINITI      462104Y91A

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 467-731 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 467-731 HELLA:

Łukasz, Bałtów
2023-03-22
 5/5
Ok

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.