Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Peugeot 504 (A_, M_) 2.0 (A11, A13, MY1, MY3) (1971.03-1986.06) 97km » 8EL 011 710-871 hella
wybrany samochód: 
Peugeot 504 (a_, M_) 2.0 (a11, A13, My1, My3) (1971.03-1986.06) 97km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 710-871 HELLA

8EL 011 710-871 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-871
Alternator 8EL 011 710-871
8EL 011 710-871
611.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1884IR

numer części:

8EL 011 710-871

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]105
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]62
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300334050

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-871 HELLA

Alternator (14V, 105A) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.9D 04.04-04.15
numery OEM:
FIAT      51764265
OPEL      12 04 433
OPEL      13117340
OPEL      62 04 187
OPEL      93169028
OPEL      93169029
OPEL      93180098
OPEL      9562207
OPEL      R1530098
VAUXHALL      12 04 433
VAUXHALL      13117340
VAUXHALL      62 04 187
VAUXHALL      93169028
VAUXHALL      93169029
VAUXHALL      93180098
VAUXHALL      9562207
VAUXHALL      R1530098

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-871 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów