Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 114-521 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-521 HELLA

8FK 351 114-521 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 114-521
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-521
8FK 351 114-521

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 114-521

producent:

HELLA

Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 100
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta: Denso
ID kompresora: TV12SC
Ilość żeber: 6
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
śr. koła pasowego [mm]: 135
Technika połączeń: V/PAD & S/PAD
Napięcie znamionowe: 12Pojemności układu -

https://compressor.bhs-content.com/fillingquantities
WAżNE : WEDżUG INSTRUKCJI MONTAżU
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 8FK 351 114-021

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-521 HELLA

numery OEM:
ALFA ROMEO      464 2733 7
ALFA ROMEO      464 3836 6
ALFA ROMEO      608 1251 6
ALFA ROMEO      717 2170 1
ALFA ROMEO      717 8174 0
ALFA ROMEO      717 8174 2
ALFA ROMEO      773 8472 0
FIAT      46427337
FIAT      46438366
FIAT      60812516
FIAT      71721701
FIAT      71781740
FIAT      77384720
LANCIA      46427337
LANCIA      46438366
LANCIA      60812516
LANCIA      71721701
LANCIA      71781740
LANCIA      77384720
zamienniki:
8FK 351 114-021
brak
HELLA
54407-0900
brak
DENSO
54467-0000
brak
DENSO
442500-2150
brak
DENSO
442500-4010
brak
DENSO
V24-15-1028
brak
VEMO
1700K049
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-521 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.